Missing you....

last night i had another dream about you. the future we could of had, a warehouse apartment in Pittsburgh, PA. Photography Career for me and a Youtube Dream you wanted to reach. dates on weekends in the Park or the city. eating chinese food at...

Moving my Blogs to...?

im just here to tell people on here that im moving my blogs to a site called Wix.com its my own website and you can subcribe to me on there too.  thoughts just isnt the up and going site it once was and now im moving on from blogging here an im not...

Ugh

today was okay, ran around with my mum to stores and it was fine...   an hour ago I was told yet again that I wasn't giving Bella the love that she needs and I call total bullshit I love her rub her and do anything she wants, I love her with all...

Weightloss problems

 Having problems losing weight again   The other day and said I was 153 and today it said I weighed 183, I think my scale is broken or something     Last nights thoughts kept me up till 1  thinking about my life and where it's going. i...

Thinking mostly

i have been thinking about him a lot and it's hard to think about him because it's hard for me to think of him because I know I'll never get to talk to him again because of his family (mostly his mother)    im not saying I'm unhappy today...

Workout Saturday

Going to work out again with alex :) He works me so hard that last time i was sore all over! i feel so much better after that though.   after valentines day im gonna start on my waist training again. update on body next week

Adventures ahead

i am happy where life is taking me this year.  im gonna get to do all the things I wanna do and with someone who wants to do them too.  Kinda have a headache from today but that's cause my glasses are old and I need a new pair but gotta wait...

quick advice

to people who think the blogs they make private and post dirty photos. ALOT of people people can see them

You're my link/Same thing different day

so alex is just being adorable all the time and I can't help it, he's almost everything I could ever ask for.  I wish I could just hug him all the time but he has to go home at night so it sucks not being able to hug him as much as I could.   ...

Rest In Peace Nick

3 years ago my ex-Boyfriend now died from Sliting his Wrists and Sliting the sides of his Legs, And he layed on his floor Bleeding out, He called me Right before it happened He left a message saying he needed me and I didn't answer or call back...

Life As I Know it.

My life up to this point has been amazing I found the man I wanna spend my life with and I'm only 16, most will think that it won't last but I have a strong feeling about him, I love him and he says he loves me and I want to believe him so much, But I...